marți, 20 ianuarie 2009

Eu cu mine…

Visez… Si imi place. Sunt oarba. Nu vad. Nu simt. Plutesc. Ma trezesc? Nu!!! Plutesc!
Daca nu ar fi senzatia asta de neliniste!
Deci simt? Da, simt!
Mi-e frica. Frica ca as putea pierde ce am?!? Sau ca ar putea sa nu-mi ajunga?!? Nu stiu.
Nu-mi e suficienta senzatia de impacare. De ce? Ce vreau mai mult? De unde nelinistea asta?
Ma opresc!!! Si multumesc… Multumesc!!!
Plutesc. Sunt oarba? Sau vrajita? Visez?
Visez?!? Nu!!! Nu visez! Sau?!?
Regret?!? Nu!!! Nu regret nimic!!!
Se termina. Incepe. Se termina iar… A inceput de mult? S-a terminat? S-a terminat!!!
Gata!!! Punct!!!
Aaau!!! Am luat-o pe ulei! Aberez!!! Sunt confuza?!? Incoerenta!
Recunosc!
Iubesc. Iubesc?!? Va iubesc! Iubesc!!!
Sunt bine. Sunt bine!!!
Am inceput din nou!!!
Visez! Plutesc! Iubesc!
sunny

Niciun comentariu: